dilluns, 19 de novembre del 2012

La veterania sempre és un grau

7 comentaris:

  1. Gràcies, has salvat el meu modest i desconegut blog. Estava a punt de desistir de la meva idea quan he descobert la teva pàgina. Moltes gràcies :)

    Has salvat saphicsarai i has guanyat una seguidora ^^

    Gràcies!

    ResponElimina
  2. Bon dia, Sarai

    No sé com he salvat el teu bloc, ja m'ho diràs si vols, el cert és que tinc una mica de curiositat.

    Benvinguda al reduidíssim grup de seguidors del meu, ara poso l'enllaç del teu a l'apartat de blocs recomanats. Crec que es bo crear xarxa de blocs de la matèria per que que intentin tenir un mínim de qualitat, seriositat i que no caiguin en la barroeria no n'hi ha gaires, i en català encara menys.

    Encantadíssim de saludar-te.

    ResponElimina
  3. Igualment El Triangle. Doncs l'has salvat per això mateix que dius, no n'hi ha gaires. He estat ben temptada de deixar-ho córrer i quan estava a punt de desistir, vaig pegar una última ullada per internet i vaig topar amb el teu i va ser un: Ostres, hi ha més gent que fa blogs com el meu :D

    I aquí em tens, més contenta que un gínjol!

    ResponElimina
  4. Hehe, m'alegra que no hagis desistit, crec que ens manquen iniciatives d'aquesta mena, altrament el món es fa una mica avorrit. He estat mirant el teu bloc, m'agrada, el veig molt fresc i també hi veig molta seriositat. Aquest és un tema en el que massa sovint es cau en la barroeria. M'han agradat els vídeos, no els he vist tots ni amb la calma que requereixen, m'ha mancat temps, però els he trobat d'una sensualitat exquisida. Ja t'ho he dit, soc home i la imatge femenina em fascina, però l'estètica i la sensualitat del lesbianisme es quelcom que des de sempre em té molt captivat. Bé, pots dir com a tots el homes, probablement és així, però crec que la càrrega sensual que dóna el sexe entre dues dones i la complicitat femenina no la supera cap altra combinació.

    ResponElimina
  5. Doncs ja ho saps :p Has guanyat una seguidora amb un blog amb una estètica i sensualitat que no la supera cap altra combinació :p

    Així i tot he de dir-te que hi ha relacions amb homes (a vegades) que poden igualar-se molt a les relacions lèsbiques. Molts homes no arriben a tenir a prou empatia amb la parella o l'amant, però n'hi ha que sí :-)

    Penso que la clau és l'empatia: saber què li agrada a l'altra i com i quan ho voldria i rebre, òbviament, de la mateixa manera.

    ResponElimina
  6. Una mica és com en tots els tipus de relació. Entenc que l'actitud en el sexe no és més que una extensió de l'actitud en les relacions personals, qui té sensibilitat en les relacions personals la tindrà també en els aproximaments més íntims. Tot i que penso que hi poden haver excepcions degudes a convencionalismes hipòcritament imposats.

    ResponElimina