dimecres, 22 d’agost del 2012

Orgasme de raig d’aigua

Fer l’amor a la banyera o a la dutxa, té el seu què. M’agrada com llisquen les mans pels cossos ensabonats, la delicadesa del tacte quan acaricio les voltes d’uns pits rodons, coronats per aurèoles  fosques i mugrons erectes, que es deixen pessigar suaument amb els dits relliscosos. M’agrada envoltar el seu cos, apretant-lo contra el meu, mentre les mans d’ambdós llisquen per les esquenes fins arribar a les natges. La polla, bellugadissa, trempada, jugant amb les bombolles de sabó, presonera entre les dues panxetes, mentre les dues boques, deleroses, es troben i s’uneixen enredant les llengües entre sí.

Les mans arriben als sexes, les seves m’agafen la polla que s’escapa entre els seus dits. Quan amb el sabó es produeix el frec del palmell al voltant de l’extrem del penis, després d’haver retirat la pell, tot una sensació em recorre el cos y em porta amb desig a trobar el tacte humit, de barreja líquida, que fa que el recorregut dels meus dits al llarg del seu cony sigui un camí de mel. Em posa molt calent el gemec resultant d’haver introduït el dit dins el clotet profund, treure’l i pujar-lo lenta i suaument fins al clítoris, és aleshores que m’agafo la polla i la hi introdueixo, ben ensabonada, dins del seu cos.

Però el que més m’agrada de tot quan faig l’amor a la banyera, és dirigir el raig d’aigua al seu cony, veure-la com es prepara l’orgasme i s’arriba a escórrer a cop d’aigua. Això em posa molt calent.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada