dimecres, 19 de setembre del 2012

Follant en la penombra


No és pas fàcil trobar vídeos que tinguin una certa qualitat per a ser penjats en aquest bloc. Sovint la selecció es fa una mica laboriosa. Sabeu que intentem defugir la barroeria i que també hi ha exigència en la qualitat tècnica del clip, però avui he topat amb aquesta gravació que m’ha semblat prou adient. Mentre el revisava, com que encara la temperatura ambiental no es gaire freda, m’he trobat despullat al davant de la pantalla i he de confessar que les imatges han tingut un cert efecte en el meu cos i he començat a notar un cert acalorament. No he pogut estar-me de buscar la meva erogeneitat i m’he anat encenent. Avui no entraré en detalls però la cosa no ha acabat pas gens malament. Sense deixar de reivindicar la masturbació, després d’aquest aperitiu solitari ja tinc la ment posada d’aquí a unes horetes quan vindrà el polvo que, amb bona companyia, compensarà la meva solitud matinal.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada