divendres, 14 de setembre del 2012

Mitges negres


Veient aquest vídeo t’he vist a tu. Recordava aquells matins passats quant el sexe envaïa la nostra cambra. T’enfilaves al llit caminant a quatre grapes sempre amb el teu somriure als llavis i amb la mirada tendra, repassant el meu cos.

Aleshores t’agradava buscar el meu sexe dur, delerós de les teves carícies. L’agafaves enfonsant el teu cap entre les meves cames per buscar-me els collons que llepaves amb desfici, les meves mans acariciaven els teus cabells rinxolats. Les nostres mirades s’encreuaven mentre la teva llengua pujava lentament per buscar-me la punta de la polla, que trobes tan suau. Amb els llavis em baixaves la pell, això t’agradava de fer i tot seguit començaves a fer girs amb la llengua voltant-me tot el capoll, t’entusiasmava fer-ho i sabies que em tornava boig, era un dels bons moments dels nostres polvos, especialment del que ja saps, el d’aquella nit màgica. Després de posar-me-la dura del tot completaves la llepada jugant amb la llengua i el forat ejaculador. Em tornaves boig, quins records. Tot seguit em follaves com a tu t’agrada, pujant a sobre meu, fent el cavallet.

Els teus crits de plaer m’excitaven sobre manera i necessitava bolcar-te al llit, besar-te els llavis i llepar-te el coll tot baixant cap els teus pits, de pell fina i delicada i mugrons sensibles que et llepava dolçament per anar seguint camí avall. T’agradava que m’aturés al melic, per anar baixant pel camí marcat fins trobar-te el cony, on després de voltar-lo una estona per excitar-te encara més, hi arribava de ple enfonsant la meva llengua fins dins de tot, per anar-la pujant, lentament, fins trobar el teu clítoris. El teu cos no parava de moure’s, els teus gemecs continuats m’excitaven encara més, el llepava mentre els meus dits, dins teu, cercaven el teu punt de plaer. Això et posava molt calenta, no paraves de bellugar-te i de gemegar, era com una mena d’apoteosi i t’escorries per primera vegada, tot seguit vindrien les altres, dues, tres, quatre, alguns cops més, mai en tens prou. Et torna boja que et mengin el cony, gairebé ho tens com a necessitat vital i saps com m’agrada que t’escorris a la meva boca, el teu líquid vaginal és deliciós, no pararia mai de beure’t, ja ho saps.

En mig del teu orgasme em demanaves que et posés la polla dins el cony, això et fa embogir. Et girava, per que els dos sabem que t’agrada que et penetrin des del darrere, y quan estava a punt de escorre’m sortia de dins teu, et tornava a giravoltar i t’avocava el raig de semen damunt  dels teus pits per que el refreguessis amb les teves mans, això t’encanta. M’hauria agradat abocar-lo als teus llavis, però aquest és un dels teus incomprensibles límits.

Al final, els dos satisfets, rèiem amb la complicitat dels amants que gaudeixen del bon sexe. El vídeo m’ha recordat aquells moments, però m’hi han faltat les mitges negres, aquelles que et poses per a les grans ocasions. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada