dimarts, 18 de desembre del 2012

Abraçada genital



És així com t’agradaria abraçar-me, oi? Ja ho sé, et deleixes per fer-ho, sé les ganes que tens de descordar-me el cinyell, obrir-me els pantalons i obrir la cremallera per notar la meva polla coberta per la tela dels meus slips. Imagines passar la mà per damunt la tela, sentir el caliu mentre el entrecuix se t’humiteja. Et mors de ganes de descobrir-me el penis, d’alliberar-lo, llepar-lo i xumar-lo mentre tiro la meva roba avall. Sé que et deleixes per que la meva escomesa t’ompli la gola, però abans et vull recórrer tot el cos amb la meva llengua i les meves mans, per arribar a fer-te cridar de plaer en un orgasme que t’hauria d’arribar junt amb el meu. No pateixis, el moment ens arribarà, és més a prop del que et penses. ;-)

Col·laboració BRRC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada