dimarts, 4 de desembre del 2012

Tendra i delicadament sobre els coixins

4 comentaris:

  1. Sembla que em llegeixis els gustos eh, Déu n'hi do quina parelleta :) Tenen uns entrecuixos que conviden a anar-hi, no entenc com no hi juguen més estona xD a mi em fessin aquest video duraria mitja hora com a mínim.

    M'agrada, m'agrada la línia aquesta :)

    ResponElimina
  2. Deliciosament molsuts. A mi, amb mitja hora em quedaria amb moltes ganes d'acabar-los d'assaborir.

    Si mires el bloc enrere, veuràs que tradicionalment he anat penjant vídeos d'aquest estil, M'encanta aquesta delicadesa que sols és possible en el lesbianisme. Quan torni a néixer, naixeré dona i lesbiana.

    ResponElimina
  3. Jo espero seguir sent dona, però bisexual :p

    ResponElimina
  4. Hahahaha, diga'm que soc d'idees fixes o fins i tot curt de mires, però jo em mantinc en la posició de: o home hetero o dona lesbiana, :)

    ResponElimina