dimarts, 12 de febrer del 2013

16 tipus d'orgasmes femenins


Del bloc Viure el sexe extraiem aquesta entrada en la que ens descriuen 16 tipus d'orgasmes en les dones. Pregunta: Amb quin tipus et sents identificada?
1. Asmàtica: uhh … Uhhh … Uhhh!

2. Geogràfica: Aquí, aquí, aquí, aquí!
3. Matemàtica: Més, més, més, més!
4. Religiosa: Ai Déu meu, ai Déu meu!
5. Suïcida: Em moro, em moro!
6. Homicida: Si pares ara, Et mato!
7. Zootècnica: Vinga el meu mascle, vinga!
8. Porrista:  Fot-li, fot-li
9. Professora d’anglès: Oh … yes, oh … good …
10. Tipus Projecte Un: No paris! Segueix, segueix!!…¡ No paris! Segueix, segueix!
11. Negativa: Nooo, noooo!
12. Positiva: Sí .. sí … sí!
13. Professora: Sí .. això … per aquí … molt bé … correcte … perfecte.
14. Desinformada: Què és això? … Per què? … Què em fas?
15. Analista de sistemes: OK. El procés ha finalitzat amb èxit.
16. Clarivident: Ho sento venir … ja gairebé ve … ho veig, ho veig.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada