dimecres, 20 de febrer del 2013

La Jo gaudint del gel


2 comentaris:

  1. Un film de Viv Thomas! Poca broma eh, fa pel·lis de molta qualitat aquest home. La Jo és una actriu que mai m'ha agradat massa: trobo que té un front massa gran, però així i tot bo bo! M'agrada molt que pengis aquestes coses :p

    I jo tampoc sóc aficionada a les escenes en taules de billar: les trobo del tot artificials. Ningú es fa res una taula de billar que sigui similar.

    ResponElimina
  2. Hola, Saphi, es bo veure't de nou per aquí. Jo és que tinc una debilitat especial per la Jo, sempre m'ha agradat molt, la trobo molt sensual i delicada i saps? ara tinc un problema, es que la meva profe d'anglès és la imatge clavada d'ella, potser una mica més alta, però la mateixa carona exacta i el mateix cos. Estic per demanar de canviar de classe per que al veure-la se'm fa molt difícil seguir el curs, la ment es descontrola. Ho passo realment fotut, he de fer un doble esforç, el de seguir la classe i el d'intentar desviar l'atenció vers ella. hehehehehehe.

    En quant a les taules de billar, ja t'ho vaig dir, no sé que coi hi troben, no sé que té d'eròtic. I sempre penso amb la vora on rebota la bola, allò es deu clavar a l'esquena o per tot el cos i apart és una superfície dura. Definitivament no. Tot i que si algú que m'agradi m'ho posa com a condició, no li faria el lleig, hahahahahahahahaha

    ResponElimina